За спогадами митця, перші спроби виготовлення декорацій він здійснив ще у 1948 р. у таборі для переміщених осіб (Фалькірхен, Німеччина). Збереглося фото сцени із постановки «Енеїди» І. Котляревського, художнє оформлення якої виконав Михайло Васильович.
Серед подарованих М. Коргуном музею фотоматеріалів – серія світлин, про які розповідає сам автор: «Ці знімки роблені в 1967 році. …Я стою на сцені, яку я малював до фестивалю Української культури, який я сам організував з допомогою моєї дружини…Цілий вигляд сцени розміром 12 футів висота і 40 футів довжина, моя дочка Уляна посередині». Цікавим є фото фінальної сцени із вистави «Запорожець за Дунаєм» із коментарем художника: «…ззаду мої декорації, які я виготовив в 1968 році. Вони використовувались по цілих штатах».
У 1986 р., оцінюючи творчий спадок та життєву позицію Михайла Коргуна, газета «Свобода» у дописі «Пробоєвики українського мистецтва» зазначає: «Людина міцно прив’язана до всього рідного. Він дбає про те, щоб чужинці познайомилися з культурним багатством нашого народу. Твердо вірить, що по любові до Бога… слідує любов до своєї Матері – України».
Підготувала Тамара Кондратенко, головна зберігачка фондів.